Святкуй у стилі!

Все, що ви хотіли знати про Кубок України, але боялись запитати

Дата: 10.06.2018

Ігор Болотов, 37 років, автомеханік. З 1999 року ремонтує, реставрує і складає нові автомобілі. Створив три, переробив понад сотню. На РетроФест завітав у якості члена журі “Ретро-ралі”. Сьогодні ж розповідає, як проходять етапи Кубку України, відкриває секрети перемоги у Ретро-ралі та вцілому ділиться позитивними враженнями від РетроФесту.

Загалом, змагання за Кубок України проходить у шість етапів.

Ретро-ралі “Від фортеці до фортеці” в рамках фестивалю у Кам’янці-Подільському – це третій етап Кубку України з історичними автомобілями. До того їм передували перший, який проходив у Києві на OldCarLand –з 27 по 29 квітня та другий – у Львові на Leopolis Gran Prix з 1-3 червня.

Наступні ж етапи пройдуть 14-15 липня в рамках фестивалю Ретрозліт “Олександрія” в Олександрії. Та 21-23 вересня на “Золотій Підкові” – Західна Україна. Завершиться це все там, де і почалося – на OldCarLand, 28-30 вересня у Києві.

Згідно регламенту FAU, претендувати на головні нагороди має право лише той екіпаж, який візьме участь не менше, ніж в трьох етапах Кубку. А якщо комусь ейфорії від кам’янецького ралі буде замало, то інформацію для роздумів ви вже отримали.

Цікаво, чи відрізняються етапи один від одного і чим саме? Ігор відповідає: “Регламент та правила всюди однакові. Але вони всі не схожі між собою. Хоча б тому, що змагання проходило у різних містах, відповідно, зустрічалося по-різному. І звичайно, основною відмінністю залишились траси, на яких проходило саме змагання”

Також Ігор Болотов відомий, як учасник Ралі-рейдів, у якості другого пілота. На питання у чому основна відмінність між ралі-рейдом і звичайним ралі, Ігор відповідає так : “Ралі-рейд – це про швидкість. До того ж, це змагання проходить на позашляховиках. Це про велику дистанцію та складність. А Ретро-раллі – це про логіку. Це змагання не на швидкість, а на регулярність руху. Автомобіль повинен з максимальною точністю за часом прибути на пункти контролю часу – не раніше і не пізніше ні на секунду. Кожне відхилення – фіксується штрафними очками. Також, згідно з регламентом КІТС ФАУ, додаткові бали кожен екіпаж отримує ще й за першість у рейтинговому списку конкурсу елегації. Але є в них дещо спільне. Наприклад, і там, і там є орієнтування на місцевості і командна робота”.

Не дивлячись на те, що Ігор Болотов – справжнісінький” динозавр ” у автомобільній справі, РетроФест приємно його вразив.
” Крім автомобілів найбільше запам’ятав командний дух та загалом злагоджена робота організації “.

Анна Рєзнік, Молодіжний прес-центр