Святкуй у стилі!

Регламент ралі на ретро авто

АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ (FAU)

КОМІСІЯ АВТОМОБІЛЬНОЇ ФЕДЕРАЦІЇ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ІСТОРІЇ
АВТОМОБІЛІЗАЦІЇ ТА ІСТОРИЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
(КІТЗ ФАУ)

ГО “Спортивний клуб “Подільский автомобільний клуб” та ГО «Клуб «Діксі-ретро»

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ
Ретро-ралі «Від фортеці до фортеці – 2018»
у рамках ІIІ Міжнародного фестивалю стилю “Ретрофест”.
9 червня 2018 року, м.Кам’янець-Подільський, Хмельницька область, Україна.

ЗМІСТ
1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ
1.1. НАЗВА, СТАТУС ТА ОРГАНІЗАТОР
1.2. ОФІЦІЙНІ ОСОБИ ЗАХОДУ
2. ПРОГРАМА
3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
3.1. ТРАСА, ДИСТАНЦІЯ
3.2. АВТОМОБІЛІ
3.3. УЧАСНИКИ ТА ОФІЦІЙНІ ОСОБИ
3.4. ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ
3.5. НОМЕРИ І ЕМБЛЕМИ
4. ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
4.1. МЕТА

4.2. ОЦІНКА ТЕХНІЧНОГО СТАНУ
4.3. УМОВИ ВИПРОБУВАНЬ
4.4. ДІЛЯНКИ ДОДАТКОВИХ ВИПРОБУВАНЬ
4.5. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
5. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
5.1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
5.2. СТРАХУВАННЯ
5.3. РЕКЛАМА
5.4. ПРИЗИ. НАГОРОДЖЕННЯ
5.5. ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ
5.6. ОБМЕЖЕННЯ ВИМОГ
5.7. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ
5.8. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХОДУ

1.1. НАЗВА, СТАТУС ТА ОРГАНІЗАТОР

Назва: Ретро-ралі «Від фортеці до фортеці – 2018» у рамках ІIІ Міжнародного фестивалю стилю “Ретрофест”.

Статус: індивідуальні випробування.

Організатори:

  • КІТЗ ФАУ;
  • ГО «Клуб «Діксі-ретро»
  • ГО “Спортивний клуб “Подільский автомобільний клуб”;

Всі учасники, офіційні особи, представники преси та інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення заходу, діють у відповідності з вимогами цього Регламенту.

1.2. ОФІЦІЙНІ ОСОБИ ЗАХОДУ

1.2.1. Склад оргкомітету:

  • Голова Оргкомітету – Визначається
  • Член Оргкомітету – Визначається
  • Член Оргкомітету – Визначається

1.2.2. Офіційні особи заходу:

  • Голова ККЗ – узгоджується
  • Секретар ККЗ – узгоджується
  • Директор випробування – узгоджується
  • Головний секретар – узгоджується

Стюарди: з числа волонтерів виконують функції розпорядників у закритих парках, ПКЧ.

Адреса Оргкомітету: ГО «Клуб «Діксі-ретро», вул. Будівельників, 1, кв.202,  м. Українка, Обухівський р-н, Київська область, 08720.

2. ПРОГРАМА

Програма ретро-ралі «Від фортеці до фортеці – 2018» у рамках ІІІ Міжнародного фестивалю стилю “Ретрофест” буде представлена у Додатоку №1 не пізніше ніж за 10 днів до початку змагань.

3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

«Від фортеці до фортеці – 2018» – випробування для автолюбителів-власників ретро автомобілів, метою якого є об’єднання шанувальників ретро автомобілів в Україні, популяризація відновлення і збереження історичного автомобільної спадщини. Захід повинен сприяти розвитку автомобілізму  та автомобільного туризму, справі збереження та відновлення ретро автомобілів.

Основне завдання учасників – правильне проходження всієї дистанції з дотриманням Правил дорожнього руху, згідно маршруту та графіку руху. Учасник штрафується за порушення цього Регламенту.

Екіпаж, що фінішував з найменьшой кількостью штрафних балів, вважається переможцем!

3.1. ТРАСА, ДИСТАНЦІЯ

Учасники заїзду стартують о 13:00 09.06.2018 року від Старої фортеці (м.Кам’янець-Подільський) і фінішують не пізніше 18.00  09.06.2018 року, Стара фортеця (м.Кам’янець-Подільський). Кількість днів заїзду – 1 день.

Максимальна протяжність траси – до 50км.

3.2. АВТОМОБІЛІ

3.2.1. До участі допускаються легкові автомобілі та пасажирські автобуси, зареєстровані в Державній Автомобільній Інспекції та які відповідають вимогам міжнародних Правил Дорожнього Руху.

3.2.2. До участі допускаються автомобілі, випущені заводами-виготовлювачами, за 30 років до моменту старту змагання (1988) рік випуску, згідно пред’явленого ПТЗ), без обмеження потужності двигуна. В виняткових випадках можуть бути допущені автомобілі, випущені після 1988 року, але зняті з виробництва не менше 20 років тому до моменту старту змагання (червень 1998 року, згідно даних заводської програми).

3.2.3. Кожен автомобіль повинен мати: два незалежних один від одного справних гальма, задній хід, глушник, прилади освітлення згідно каталогу виробника, справний одометр, аптечку, знак аварійної зупинки, вогнегасник.

До технічного огляду учасники змагання зобов’язані представити повністю технічно справні автомобілі.

3.2.4. Кожен екіпаж-учасник повинен мати протягом всього заходу, принаймні, двох дорослих пасажирів (більше 18 років), враховуючи, в тому числі і того, хто керує автомобілем, і одне досить зручне і не стиснуте шинами, поклажею та іншим вільне місце в розпорядження Оргкомітету.

3.2.5. Всі автомобілі, що беруть участь у заході, поділені (згідно поданих Заявок) на кілька категорій за часом виготовлення, згідно Міжнародної класифікації FIVA:

  • Class F (Classic) – Всі виготовлені до 31.12.1970 р.
  • Class G – будь-які автомобілі чи мотоцикли, рік випуску яких припадає на проміжок часу між 01.01.1971 р. та 31.12.1988 р., або молодщі за індивідуальним дозволом організаторів. Replica — будь-які автомобілі, побудовані на базі класичних моделей авто старших за 30 років, але такі, що мають значні зміни у своїй конструкції (заміна двигуна на більш сучасний, ходової частини тощо). До класу Replica організатор має право перенести при проходженні техкому будь-яке авто, зареєстроване у класі G або F, при виявленні значних змін у конструкції авто порівняно з оригіналом для наведенної моделі.
  • Національний клас – автомобілі марки ЗАЗ до 1988 року випуску.

3.2.6. Учасники беруть участь у заїзді тільки на заявленому автомобілі. В особливих випадках, до моменту перед стартового контролю, за погодженням з Оргкомітетом, учасники можуть замінити заявлений транспортний засіб на інший.

3.2.7. Оптимально-максимальна кількість автомобілів, які можуть взяти участь у змаганні – сорок.

3.3. УЧАСНИКИ ТА ОФІЦІЙНІ ОСОБИ

3.3.1. Водії повинні мати відповідні свідоцтва на право керування автомобілем та страховий поліс. Копії водійських посвідчень і ПТЗ.

3.3.2. Питання про допущення автомобіля та екіпажу до випробувань вирішується Оргкомітетом і ніякому оскарженню не підлягає.

3.3.3. Наданням Заявки, учасник вважається, що прийняв на себе зобов’язання підкорятися Статуту ФАУ, цього Регламенту, так і іншим, Правилами і доповненнями, які можуть бути виданими Організатором.

3.3.4. Керуючий автомобілем (пілот) може передати управління машиною протягом пробігу своєму помічнику (штурману).

3.3.5. Перевагу в участі мають особи, які раніше інших подали заявки.

3.3.6. Офіційними особами змагання є члени Оргкомітету, судді і стюарди. Всі вище перелічені особи отримають офіційні знаки відмінності.

3.4. ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ

3.4.1. Організатор зобов’язується оприлюднити остаточний варіант офіційних документів заходу – Регламент та інші інструкції, а також обробити всі анкети-заявки, не пізніше, ніж за 5 (п’ять) днів до старту.

3.4.2. Бажаючі взяти участь у повинні ознайомитися з цим Регламентом, заповнити та надіслати анкети-заявки електронною поштою в Оргкомітет (Додаток №2 Регламенту) за адресою: add@retrofest.ua, не пізніше 25 травня 2018г.

Заявка є Договором між Учасником та Оргкомітетом. Заявка зобов’язує Учасника прийняти участь у заході, а Оргкомітет – виконати по відношенню до Учасника всі положення даного Регламенту та додаткових документів заходу.

3.4.3. Фактом подання заявки учасники підтверджують знання Регламенту та додаткових документів, приймають встановлені умови без обмежень, зобов’язуються виконувати всі правила і вимоги офіційних осіб заходу.

3.4.4. Організатор не несе відповідальності за збитки та пошкодження, завдані учасникам та їх майну, третіми особами, за винятком випадків, прямо передбачених цим Регламентом.

3.4.5. Всі заявлені екіпажі беруть участь в ретро-ралі за свій рахунок і на свій власний ризик. Подавши Заявку учасник і екіпаж відмовляються від будь-яких прав на компенсацію витрат, які можуть виникнути в внаслідок участі в заході і можливих подій під час випробування. Ця відмова від будь-яких прав на компенсацію витрат відноситься до ФАУ, Оргкомітету та офіційним особам заходу.

3.4.6. Учасники отримують без додаткових оплат: обслуговування суддівського корпусу заходу, весь комплект документації з проведення заходу, парковку в місцях старт-фініш і комплект обов’язкової реклами для автомобіля.

3.4.7. Витрати на харчування, техобслуговування автомобіля і його заправку екіпаж покриває за рахунок власних коштів.

3.5. НОМЕРИ І ЕМБЛЕМИ

3.5.1. Оргкомітет надає кожному транспортному засобу емблему ретро-ралі та (або) панно заходу з номерами.

3.5.2. Емблема змагань і (або) панно з присвоєними номерами повинні бути розміщені на автомобілях до початку передстартового контролю. Номери та емблеми повинні бути надійно закріплені: номери розміщувати згідно схеми брендування, а також у виняткових випадках на склі задніх дверей праворуч і ліворуч по ходу руху, обов’язкова реклама та емблеми – за схемою брендування.

3.5.3. Якщо виявиться, що на автомобілі відсутня обов’язкова реклама, емблема і номер, учасник пеналізується, а при повторному порушенні знімається з випробувань.

4. ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ

4.1. МЕТА

Мета учасників – проїхати заданий маршрут (див. Дорожню карту №1), згідно Програми заходу і вказівок Дорожньої карти на кожен етап (маршрут в цілому) і перетнути фінішну лінію в зазначеному Оргкомітетом місці.

4.2. ОЦІНКА ТЕХНІЧНОГО СТАНУ

4.2.1. Власник автомобіля, або уповноважений ним водій-учасник зобов’язаний подати на технічний контроль автомобіль повністю технічно справним. Оцінку технічного стану в обов’язковому порядку проходять всі транспортні засоби, зареєстровані у відповідності з цим Регламентом.

Судді, призначені Оргкомітетом, проводять оцінку технічного стану автомобіля перед стартом і підтверджують його класифікацію записом в Дорожній карті.

4.2.2. Прийом та огляд автомобілів перед стартом відбувається в наступному порядку:

У день старту екіпаж подає оригінал свідоцтва на право керування даним автомобілем (ПТЗ або нотаріальна довіреність) і страховий поліс автомобіля Судді етапу. Допущені до заходу автомобілі отримують Дорожню карту, на якій є їх стартовий «№», а також атрибутику та рекламу заходу для наклейки на автомобіль. Суддя робить відповідні відмітки про готовність автомобіля в Дорожній карті та в Стартовому протоколі.

4.2.3. За годину до старту автомобіль представляється для огляду, де контролю підлягають:

  • Стан гальмівної системи;
  • Сигнальне, аварійне і робоче світлове або механічне обладнання, катафоти;
  • Безпека системи електропостачання (надійність кріплення АКБ і наявність аварійного відключення маси);
  • Наявність укомплектованої аптечки, знаку аварійної зупинки, вогнегасника;
  • Стартові номерні знаки, укріплені на видних місцях, а також обов’язкова реклама заходу.

Примітка. У разі, якщо у двигуні автомобіля є істотні зміни від заводської програми, то про це повинна бути повідомлено до старту офіційна письмова заява.

4.3. УМОВИ ВИПРОБУВАНЬ

4.3.1. Автомобілі–учасники беруть старт в зазначеному місці одночасно. Учасники проходять маршрут, слідуючи Дорожній карті, що видається кожному учаснику безпосередньо перед стартом. В точках «старт-фініш» офіційні особи фіксують фактичний час проходження для кожного автомобіля-учасника. Контрольна зона на фініші для отримання відмітки часу являє собою відрізок прямої на 25 метрів перед лінією фінішу.

4.3.2. Пункти контролю складаються з:

4.3.2.1. Пункт контролю часу (КЧ) – суддівський пункт на трасі, позначений відповідними знаками й вказаний у Дорожній карті, перед КЧ можна відстоятися мінімум за 25м до суддівської машини, але не заїзджаючи за жовтий знак з позначкою годинника. Пункт КЧ починає працювати за 20 хвилин до ідеального часу проходження першого авто учасників та перестає після 30 хвилини від ідеального часу проходження останнього авто у колоні учасників;

4.3.2.2. Раптовий пункт контролю часу (РПКЧ) – у Дорожній карті не відмічений, але позначений на трасі встановленим знаком “червоний годинник”. У зоні прямої видимості суддів заборонена зупинка, а також різке зниження швидкості під загрозою виключення з ралі. Пункт РПКЧ починає працювати за 20 хвилин до ідеального часу проходження першого авто учасників та перестає після 30 хвилини від ідеального часу проходження останнього авто у каналі учасників;

4.3.3. Пеналізується випередження розкладу на РПКЧ 60 очок за кожну хвилину випередження від часу руху від попереднього КЧ (за розкладом). Запізнення на РПКЧ не пеналізується.

4.3.4 Ралі на ретро автомобілях “Від фортеці до фортеці – 2018” проводиться за принципом змінюваного розкладу (ЗР). Якщо екіпаж спізнився на КЧ, до наступного КЧ надолужувати запізнення не можна, тому діє вже нова норма часу з Дорожньої карти.

4.3.5. Суддею фіксуюється хвилина, у котрій штурман передав у руки судді Дорожню карту.

4.3.6. Якщо перед постом КЧ склався затор з автомобілів учасників, штурман повинен вийти зі свого ТЗ та передати Дорожню карту судді.

4.3.7. Контрольні пости позначені відповідними знаками.

4.3.8.1. За 25 метрів від пункту КЧ починається зона контролю, який буде позначений жовтим знаком із зображенням годинника.

4.3.9. Суворо забороняється перед зоною КЧ ставати у 2 ряди, аж до виключення зі змагання за рішенням ККЗ.

4.3.10. Розпізнавальними знаками Спортивних Комісарів і Суддів постів будуть жилети.

4.3.11. Під час руху, знаходячись в автомобілі, всі члени екіпажу повинні бути пристебнутими пасками безпеки, якщо вони передбачені конструкцією авто, та рухатися із ввімкненими фарами ближнього світла. За невиконання вимог цього пункту – штраф 5 очок.

4.3.12. Порядок старту екіпажів оголошується не менш ніж за 5 годин до старту першого екіпажу у стартовій відомості, яка буде розміщена на дошці оголошень в районі старту; або ж проходить у порядку в’їзду екіпажів у зону попереднього КЧ.

4.3.13. Будь-які виправлення чи зміни, внесені в Дорожню карту та не затвердженні відповідальною особою, тягнуть за собою виключення із випробування.

4.3.14. Норма часу на доїздах розраховується з урахуванням вимог ПДР України дійсних на данній трасі та з урахуванням ще невиликого запасу часу для екіпажів.

4.3.15. Порушення ПДР України лягає повною відповідальністтю на водія ТЗ.

4.4. ДІЛЯНКИ ДОДАТКОВИХ ЗМАГАНЬ

4.4.1. Трасою випробування призначено рівну ділянку шляху, довжиною 30 м;

4.4.2. Схема траси буде опублікована в штабі заходу та розміщена у Дорожній карті кожного екіпажу.

4.4.3. На старт ТЗ подається з заведеним двигуном та увімкненим ближнім або дальнім світлом фар.

4.4.4. Старт автомобіля здійснюється за сигналом судді стартера.

4.4.5. Водій повинен пройти трасу випробування в суворій послідовності, визначеною схемою траси: проїхати обома правими колесами авто по маркованій зоні (табличці або нанесенні на дорожньому покритті). Кількість маркованих зон — 5. За кожний виїзд за марковану зону хоча б одним колесом, штраф – 25 очок.

4.4.6. У кожній зоні необхідно надіти/накинути кільце відповідного кольору на палицю. Схему кольорів буде позначено на схемі змагання. За кожне порушення схеми кольорів – штраф 5 очок. Штрафи за промах (кільце відповідного кольору не надіте на палицю): перше – 5 очок, друге – 10 очок, третє – 15 очок, четверте – 20 очок, п’яте – 25 очок.

4.4.7. На ділянці учасники (пілот/штурман/пасажири) не мають права покидати авто чи виглядати з нього більш, ніж на чверть тіла. Проте, мають право повної зупинки в маркованій зоні на 5 секунд для броска кільця. За кожну секунду зупинки зверх 5, штраф 1 секунда. Штраф за знаходження будь-якого члену екіпажу на змагальній ділянці поза автомобілем більш, ніж на чверть тіла – 25 очок.

4.4.8. Результати кожного заїзду фіксуються суддею фінішу за допомогою підрахунку штрафних очок.

4.5. КОНКУРС ЕЛЕГАНЦІЇ ЕКІПАЖІВ

4.5.1. Конкурс Елеганції — самостійна конкуренція в межах заходу і полягає в почерговому представленні історичних транспортних засобів — далі ІТЗ – і екіпажів. Для оцінки ІТЗ Організатор створює окрему суддівську команду (журі) щонайменше з 3-х осіб.

4.5.2. Елементи оцінки – Стан ІТЗ, Представлення команди чи ІТЗ, одяг екіпажу.

4.5.3. Стан ІТЗ. Оцінка суб’єктивнаОцінці підлягає виключно зовнішній вигляд та естетичний стан ІТЗ. Максимальна кількість шрафних пунктів – 15.

4.5.4. Представлення ІТЗ – повнота наданої екіпажем інформації про представлений ІТЗ, наповненість її цікавими фатами з історії саме цього ІТЗ (виголошується екіпажем чи спеціальним ведучим), візуальна програма представлення ІТЗ екіпажем (театралізованість дійства). Максимальна кількість штрафних пунктів – 10.

4.5.5.Одяг екіпажу – оцінці підлягає одяг екіпажу, його естетичність та відповідність історичній епосі в якій випускався представлений ІТЗ.

4.5.6. Кращим вважається екіпаж, який отримав мінімальну сумарну кількість карних пунктів.

4.6. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ.

4.6.1. Час проходження дистанції для учасників визначається під час перетину лінії хронометражу на фініші етапу (ПКЧ), оснащеного табличками згідно регламенту  за 25 метрів до фінішу. Місце розташування ПКЧ на фініші кожного етапу буде зазначене в Дорожній карті учасника.

Час проходження дистанції для автомобілів-учасників призначається з урахуванням середньої швидкості руху (Норма часу), яка складе для:

Class F (Classic) – 40 км/год
Class G – 50 км/год
Національний клас – 40 км/год

4.6.2. За проходження етапу з відхиленням від розрахункового часу в ту або іншу сторону зараховується наступний штраф:

За кожну хвилину запізнення розкладу – 2 штрафний пункт.
За кожну хвилину випередження розкладу – 2 штрафних пункти.
Не проходження фінішу етапу у відведений Комітетом час – 10 штрафних пунктів.
Відсутність обов’язкової реклами змагання на автомобілі – 50 штрафних пунктів.
Неспортивну поведінку на трасі карається на розгляд Директором штрафом не більше 50 штрафних пунктів.
Втрата Дорожньої карти карається штрафом 50 штрафних пунктів.

4.6.3. Переможець визначається за найменшою сумарною кількістю штрафних пунктів.

5. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

5.1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

5.1.1. Члени Оргкомітету та інші офіційні особи не відповідальні за дорожнє покриття і дорожню розмітку, тому учасники, що слухають їх усні вказівки і поради, самі відповідальні за наслідки прийнятих рішень.

5.1.2. Члени Оргкомітету та офіційних осіб мають право зупинити автомобіль будь-якого учасника, і скористатися ним для продовження шляху до фінішу, але не більше однієї особи на машину, причому час, витрачений на посадку, додається до часу, призначеного для пробігу етапу.

5.1.3. За невиконання приписів і правил місцевої влади, за грубість стосовно офіційних осіб заходу, а також за необережну їзду, автомобіль-учасник виключається з випробувань і йому заборонено слідувати за колоною автомобілів, що беруть учатсь у заході. Та ж міра, буде застосована і в разі визнання стану автомобіля небезпечним для їзди.

5.1.4. У разі якщо дії екіпажу-учасника, спричиняють за собою непорядні і неузгоджені з правилами чесної гри вчинки, учасник підлягає не тільки виключення з випробувань, але і дискваліфікацію на наступний сезон.

5.1.5. Всі розпорядження членів Оргкомітету та офіційних осіб виконуються беззаперечно. Непорозуміння з учасниками, пов’язані з проходженням маршруту вирішуються ККЗ на фініші випробувань і не дають права учасникам звертатися до цивільних судових органів загальної юрисдикції.

5.1.6. Оргкомітет залишає за собою право, як на доповнення так і на всякого роду інші зміни цих правил до початку випробувань, але не пізніше 5 днів до першого старту.

5.1.7. Представники ЗМІ допускаються пасажирами в автомобіль-учасник тільки з особливого дозволу Оргкомітету і тільки за поданням посвідчення, акредитованого на захід ЗМІ.

5.1.8. Оргкомітет залишає за собою право скасувати ретро-ралі «Від фортеці до фортеці – 2018» за 5 днів до першого старту при записі менше 10 автомобілів.

5.2. СТРАХУВАННЯ

5.2.1. Для українських учасників випробувань обов’язково мати Поліс страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСАЦВ) зі страховим покриттям не менше 10 000 грн.

5.2.2. Організатори рекомендують учасникам придбати спеціальний медичний поліс «Нещасні випадки» зі страховим покриттям 10 000 грн.

5.2.3. Зарубіжні учасники повинні мати поліс «Зелена карта».

5.3. РЕКЛАМА

5.3.1. Реклама на автомобілях, яку надає Організатор, ділиться на обов’язкову, від якої Учасник не може відмовитися ні за яких обставин, якщо він заявив свій автомобіль для участі в випробуванні, та необов’язкову, місця для нанесення якої резервуються Організатором.
Учасникам дозволяється вільно розміщувати будь-яку рекламу (в т. ч. Спонсора екіпажу) на своїх автомобілях і екіпіровці при умові, що ця реклама:

  • Дозволена законодавчими актами України;
  • Не носить образливого характеру;
  • Не є рекламою політичних партій і об’єднань;
  • Не займає місця, зарезервовані для емблем, номерів заходу  та обов’язкової реклами Організатора, а саме два місця максимальним розміром 250 х 400 мм на стеклах задніх дверей або на бокових секціях автомобіля, та одне місце на передній частині капоту або на носовому обтічнику автомобіля;
  • Має максимальний розмір не більше 0,1 м2 і не заважає огляду з місця водія. Ескіз і текст необов’язкової реклами надається для узгодження в Оргкомітет не пізніше 14 днів до першого старту.

5.3.2. Учасник повинен розмістити на автомобілі обов’язкову та необов’язкову (якщо вона їм прийнята) рекламу Організатора до початку заходу.

5.3.3. Якщо запропонована реклама не відповідає вищевказаним вимогам, учасник повинен відмовитися від неї. В іншому разі автомобіль знімається з пробігу.

5.3.4. Забороняється розміщення різних навісних і надувних рекламних конструкцій, банерів на місці розташування учасників в зонах старт-фініш і ПКЧ без дозволу Директора заходу.

5.4. ПРИЗИ ТА НАГОРОДИ

5.4.1. В особистому заліку виграє екіпаж, який отримав найменшу сумарну кількість штрафних очок.

5.4.2. Нагороджується головним призом екіпаж, який посів перше місце в абсолютному заліку та можливо в номінації (див. п. 3.2.5.). А також нагороджуються всі учасники почесними дипломами. Місце і порядок нагородження оголошується перед стартом окремим бюлетенем Організатора.

5.4.3. Результати змагання вивішуються в прес-центрі заходу не пізніше, як через вісімнадцять годин після закриття фінішу.

5.5. ЗМІНА І ДОПОВНЕННЯ ДО РЕГЛАМЕНТУ

5.5.1. Положення справжнього Регламенту можуть зміняться тільки по рішенню Оргкомітету з затвердженням ФАУ.

5.5.2. Всі зміни і доповнення положення Регламенту оголошується Оргкомітетом не пізніше двох годин до старту і доводяться до всіх учасників.

5.6. ОБМЕЖЕННЯ ВИМОГ

5.6.1. Організатор не відповідає за збитки і втрати по відношенню до учасників заходу, їх майна і здоров’ю і інші збитки, заподіяні ним сторонніми особами.

5.6.2. В випадку, аварії чи ДТП учасник виконує вимоги ПДД і справжнього Регламенту, і відмовляється від претензій до Організатора.

5.6.3. В випадку настання форс-мажорних обставин, пов`язаних з тимчасовим затопленням траси, з проведенням значних дорожніх ремонтно-відновлювальних робіт або закриттям ділянки дороги представниками силових відомств, Директор може змінити маршрут руху (по пред`явленню суддів, відповідальних за етап).

5.7. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ

5.7.1. Кожний протест може бути поданий Директору заходу.

5.7.2. Протест повинен подаватися в письмовій формі з зазначенням порушених пунктів справжнього Регламенту (фото і відео підтвердження факту претензії переважно додаються).

5.7.3. Протести подаються:

  • Проти не спортивної поведінки суперників на трасі – протягом 30 хвилин після фінішу етапу;
  • Проти помилок, пеналізації або порушення, вчинених протягом змагання з питаннь відповідності (невідповідності) автомобіля вимогам або класифікації, встановленим вкінці випробування – подається протягом 30 хвилин після офіційної публікації результатів.
  • Протести на хронометраж.

5.8. ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ

КП – контроль проходжень.
КЧ – контроль часу, (виконання завдань)
ПКЧ – пункт контролю часу
РПКЧ – раптовий пункт контролю часу
ККЗ – колегія комісарів заходу
ПТЗ — паспорт технічного засобу
Дорожня карта (легенда, карнет) — видається кожному екіпажу, містить маршрут ралі, спеціальні завдання, позначки ПКЧ та відмітки проходження завдань екіпажем.

Офіціальні мови «Від фортеці до фортеці – 2018» – українська та російська
Офіційний сайт змагання — http://retrofest.ua
Офіційна сторінка змагання в мережі Facebook – https://www.facebook.com/retrofestua/

З питаннями звертатися:
+38 067 74 27 9 27 Олексій Демиденко
+38 067 184 79 41 Олена Дика

Бажаємо перемоги!