Святкуй у стилі!

Учасник на ретро авто: Леонід Заєць

#5

Packard-120, Леонід Заєць

“Паккард”- це частина мене”,- саме так завжди стверджує Леонід Заєць, власник реплікару “Паккард 120”.

  • Авто

    Packard 120, 1938 р.в.

  • Пілот

    Леонід Заєць

  • Штурман

    Фуртуна Вячеслав

  • Місто

    м.Бєльці, Молдова

  • Автоклуб

    Auto-Retro

  • Участь

    Виставка, ралі, парад містом.

Велике перевтілення

Його – капелюх, підтяжки, добротна сигара, її – фірмові джазові мотиви, шарм бентежних 40-х і незмінний лоск… Вони – довершений дует, парочка, яку впізнають. Випадкова зустріч у дитинстві переросла в кохання усього життя.

“Паккард”- це частина мене”,- саме так завжди стверджує Леонід Заєць, власник реплікару “Паккард 120”.

Автівка 1938-го року випуску змінила США на Одесу і в 1964 році з’явилася в Леонідового сусіда. Як ви вже здогадалися, це й була визначальна зустріч. Саме у сусіда теперішній “батько” придбав автівку свого дитинства. Як стверджує її легенда, сам маршал Георгій Жуков пересувався цією машиною по Одесі!

Власноруч, просто неба Леонід фарбував, рехтував, удосконалював та змінював своє творіння протягом 8 років. Оригінальні деталі знайти було не так легко, саме тому виникла ідея повністю змінити “начинку”.

Це – не просто репліка! Це справжня зірка, що у 2010 році одержувала гран-прі на фестивалях ретро-авто у Мінську, Одесі і Кишиньові. Разом вони брали участь у пробігу “Дорогами Перемоги”, маршрутом Кишенів – Київ – Мінськ – Москва – Санкт-Петербург.

За час існування “Паккард” для багатьох людей вже став символом свята і допомагає розпочати новий етап у житті. Розкішна! Вона дуже відома, очікувана й часта гостя молодят.

З гангстерсько-чикагської – до білосніжно-елегантної – такий шлях пройшла “американка 40-х”. Візитівка й супутниця свого справжнього героя.

Марія Юркевич, Молодіжний прес-центр

Історична довідка: «Packard One-Twenty»

«Паккард один-дванадцять», також відомий, як «Один-Дванадцять» і «120». Автомобіль виробництва Packard Motor Car Company (Детройт, штат Мічиган, США) випускався двома серіями: з 1935 по 1937 і з 1939 по 1941 модельний рік.

Ентузіасти марки «Packard» розглядають випуск моделі «One-Twenty» як початок зміни філософії компанії – провідного виробника американських розкішних автомобілів – на користь більш широкого охоплення споживача. З моделлю «One-Twenty» компанія вперше вийшла на високо конкурентний ринок восьмициліндрових автомобілів середньої цінової категорії.

Поява «Packard One-Twenty» була необхідним кроком для утримання компанії «Packard» у бізнесі в останні роки Великої депресії.
Технічним нововведенням для компанії була установка на моделі «Один-Дванадцять» незалежної передньої підвіски, також відомої як «Safe-T-Flex».

З першого року випуску «Packard One-Twenty» був доступний в широкому спектрі кузовів, включаючи 2-х і 4-х-дверний седан, кабріолет і клуб-купе.

«Packard One-Twenty» вагою в 3688 фунтів (1,673 кг), приводився в рух абсолютно новим 8-циліндровим двигуном з алюмінієвими головками, потужністю 110 к.с. (82 кВт) при 3850 обертах на хвилину. Ціни на модель варіювалися в діапазоні від $ 980 до $ 1095.
Вперше представлений публіці в січні 1935 року, автомобіль миттєво став популярним у покупців. За рік було випущено 24995 «Один-Дванадцять», у порівнянні з 7000 всіх інших типів марки «Паккард».

У 1942 році назва «One-Twenty» зникає з модельного ряду фірми у зв’язку з припиненням виробництва.

За сім років з конвеєра зійшло 175,027 автомобілів.

Найбільш відомим історичним фактом, пов’язаним з моделлю «Packard One-Twenty» стала подія, що сталася 29 серпня 1935 в містечку Кюснахт, Швейцарія. Автомобіль потрапив в аварію, в якій загинула Астрід Шведська, королева бельгійців. За кермом кабріолета знаходився її чоловік, король Бельгії Леопольд III.